22 Disember 2008

SEM II BERMULA...

InsyaAllah tepat jam 8.30 pagi esok, secara rasminya kehidupan semester dua sesi 2008/2009 bagi ana akan bermula. Alhamdulillah syukur Allah masih panjangkan umur, berikan lagi peluang untuk ana teruskan perjuangan bersama-sama sahabat-sahabat di UIA. Dan dengan bermulanya sem 2 ni, bermakna cuti-cuti malaysia ana yang bermula 13 Nov lepas akan berakhir jugak. Actually harini macam sakit kepala skit, maybe sebab "wheather" shock kut. Masa cuti haritu, most of the time duk dalam rumah jer, keluar gi mana-mana ngan kereta, so kurangla terdedah kepada sang mentari yang comel. Nak buat camne, kat sini RF yang takder bumbung tu jer yang ada, so alhamdulillah la:)
Hmm artikel kali just nak ucapkan selamat meneruskan perjuangan buat semua sahabat-sahabat, ikhwah dan akhwat semua especially dari UIA Gombak dan untuk semua yang bakal memulakan pengajian. Mungkin sebagai peringatan untuk kita semua, since kelas belum bermula, pastikan kita betul-betul manfaatkan masa lapang & senang sebelum masa sempit & susah yang bakal tiba April nanti (final exam). Dan untuk engineering student, satu peringatan untuk kita, "last minute" study takkan membantu untuk dapat A dalam subjek core. Kalau zaman sekolah boleh la, tapi di university, C pun nasib baik dapat. Ingat, bermula hari ini, kita semua masih lagi dapat 4 flat, pastikan April nanti pun, ianya masih lagi 4 flat:)
Salam Perjuangan buat semua!!!:)
FT~For all IIUM student, get this important thing and paste it on your soft board...

4 ulasan:

[SHE] berkata...

Salam alayk

slmt mmulakn sem baru dn slmt ber'dating' dgn buku2 dan nota2 kuliah... ma'a taufiq wannajah!

ABU IFFAH berkata...

Salam KY:)

Syukran for praying for us...

Bittaufiq wannajjah aidhan untuk sedara-sedara IIC:)

[ Nazihah ] berkata...

SeLamat jadi budak sekoLah kembaLi..
Bestnya jadi orang yang bersekoLah[biLa agaknya boleh masuk sekoLah balik??RINDUNYEER]
SiLa susun awlawiyat dengan baik ye semua,a little consisten revision better than hard & struggle last minute revision.Tiada saat-saat akhir[last minit] dalam Islam,kerana musLim hanya ada saat-saat yang TERBAIK.Amal yang terbaik adaLah amal yang TEPAT pada waktunya..

ABU IFFAH berkata...

Ehe orang kat skolah tak sabar dah nak abihkan skolah nie, orang dah abih plak suka gi skolah ea:)

Yup, jangan lalai dan sia-siakan masa lapang sekarang nie. Ada masa free jer, study.

"Buang" masa dengan study,
"habis" kan masa cepat-cepat dengan buat benda yang tak berfaedah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...